1 Eylül 2013 Pazar

Beşinci Hikayem


70. Bölüm

Hadi uyanda söyle şunu hadi dediği an Kader
Yavaş bir şekilde gözlerini açtı söyleyeyim de
Delir öyle mi hayatta olmaz ben babamı mı
Gördüm az önce yine evet kelebek dedi Doğa
 Buradan çıkmak ve evime gitmek istiyorum
Ben dedi tam Doğa sen şimdi çık yarım saat
Sonra aşağıda buluşursunuz yarım saat erken
Ama bir saat olsa Sedef ile görüşmem gerek
Hadi ne duruyorsun bu arada yanında gelen
Aile üyelerimi de yanına alarak in tamam mı
Diye sordu tamam sen nasıl istersen dedi
Doğa ve odadan çıktı o gitti değil mi Doğa
Bu kadar rahat davrandığına göre Olgun
Evet anlamında başını salladı tamam o
Zaman hadi seni hazırlayalım hanım efendi
Hadi kalkmama yardım et diğer işleri
Ben hallederim dedi ve hemen işe koyuldu
Yarım saat sonra Sedef'in odasındaydı
Kader onun söyleyeceği her şeyi
Uygulayacaktı öyle bir kadar almıştı

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder