6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


87. Bölüm

Sonunda gelebildin diyor bir ses kişi Gürkan idi bu
Kişi ne istiyorsun benden tamam sana söyledim
Seni affettim ama benden uzak dur dedim hem sen
Burayı nereden biliyorsun dur söyleme umurumda
Değil çünkü bana yeterince durum çıkarttın tamam
Sakinim Olgun gelme orada dur ne yapacağı belli
Değil dediği an Gürkan koşarak yanına gelip sarıldı
Bunu beklemiyordum desem yalan olur onun için
Bırak da rahat bir nefes alayım dedi Kader bırakırım
Ama beni affettiğini söyle olur mu yapma bunu bana
Uzak dur lütfen tamam desem ne değişecek ki söyle
Hiç bir şey sana yakın olabilecek miyim hayır yinede
Şu an beni bırak istersen çünkü nefes alamıyordu
Artık bu durumdan sıkılmıştı canı yanıyordu neden
Ben diyordu içinden Gürkan tamam dedi ve Kader'i
Bıraktı Kader yere yığıldı Olgun hemen koştu Kader
Ses ver bir şeyim yok merak etme dedi Kaderde ne
Olur beni götür buradan arabaya kapalı bir yere
Buradan uzak bir yere götür lütfen dedi ve ayağa
Kalktı Gürkan merak etme iyiyim senin suçun değildi

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder