6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


97. Bölüm

Bitmişti zaten uçağınında anonsu yapılıyordu
Kader kalktı hemen ve uçakta yerini aldı üç
Saatin ardından hava alanında kendisini
Bekleyen Tarık ile buluşarak onun evinin
Yolunu tuttular küçük Irmak la da tanıştı
Şimdilik iyiydi geleli bir hafta olmuştu Sevda
Bu gün gelecekti yeni eve Tarık bey
Ayarlamıştı her şeyi gideceklerdi eve burada
Durmayı zaten pek istememişti Kader ama
Mecburdu her şey anca şimdi ayarlanmıştı
Ve bugünde gidiyordu işte Çağdaş hoca ile
Her gün görüşüyorlardı bittim hocam gönderme
Diyeceğim ama sen nasıl istersen öyle yap dedi
Ve tamam bu günlük çıkıyorum zaten seminer
Var yine oradayım dosyayı da hazırladık seninle
Nasıl olsa bekle beni Amerika ben geliyorum
Hayır bakın oraya seminere gidiyorsunuz dağıtmak
İçin değil tamam düşünceli öğrenci bekle beni
Hem sen yaptın bu dosyayı unutma iki gün sonra
Rahatsız ederim yine seni tama hocam dedi ve

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder