6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


99. Bölüm

İçin bana ulaşamaz hiç kimse ama bir dakika
Dedi Kader ve bilgisayarının başına geçti
Şimdi buradan ulaşabilirler ama açık mı
Bilmiyorum açık olsa görürdüm bir dakika
Güven beni bulmuş lanet adam senden
Ama benim korumam vardı açıkmış işte
Bizim kayıp adamda geldi selam endişeli
Prens nasılsın şaşkın sın farkındayım ama ben
Seni özledim yanıma gel bir dakika peşimi
Bırakmıyor buldu beni hesabımda kapatıyorum
Dedi ve kapattı Doğa'nın yüzüne ne oldu yüzün
Neden bembeyaz hayır dedi Kader ve hemen
Odasına gidip telefonundan Olgun'a mesaj attı
Numarasını gizleyerek orada yine bir şeylerin
Ters gittiğini ne yapması gerektiğini soruyordu
Olgun da Dolunay hanımın tanıdığı beyin cerrahına
Git dedi ve ardından ben onunla konuşurum hemen
Bu arada sen yola çık dedi ve telefonunu kapattı
Tamam dedi ve Kaderde Dolunaydan tam yerinin
Adresini aldı evden çıktı Sevda yoldaydı her şey

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder