6 Eylül 2013 Cuma

beşinci Hikayem


104. Bölüm

Anlarda yanında olmalıydım ama neden ama hep senin
Yüzünden dedi Güven'e dönerek senin yüzünden
Kafasında bin tilki dolaşıyordur şimdi Dolunay hakkında
Tabi benim hakkımda Enes hadi yanına gidebilir miyim
Onu söyle bana git tabi Güven bey sizinde artık burada
Çevresinde olmanızı istemiyor onun için sizde hastaneden
Çıkın lütfen dedi tamam o zaman gidiyorum dedi ve gitti
Hadi sende git karının yanına dedi Enes tamam hemen
Dedi ve gitti Kader uyuyordu ama yinede onu izlemek
güzeldi Doğa için bir dakika Kader yani karısı yine
kabus görüyordu neden demesine gerek kalmadan
Sedef bunların normal olduğunu söyledi tamam ama
Ne zaman uyanacak ben onu acı çekerken görmek
İstemiyorum sadece iki günü kaldı kırk sekiz saatçik
Dedi Sedef yaz ne yapacağınızı yaz hani bu koridor senin
Aşkına şahit oldu değil mi dediği an Doğa evet ya yazacağım
Ama tek bir şey onu sevdiğimi ve biran önce uyanmasını
İstediğimi söyleyeceğim yazacağım bu arada onun işlerini ben
Halledeceğim dediği an bak şurada oturacağım dedi ve yanında
Bulunan karısının bilgisayarını açtı burada olması gerek tüm

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder