6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


98. Bölüm

Ben sizi özleyeceğim küçük Irmak hanımı
Daha çok dedi Kader Dolunay ile sohbet
Ederken bunları söyledi bak her şey yoluna
Girer bak mesela ben neler çektim dedi
Ama sadece hastalıklarından bahsetti ama
Şimdi her şey geçti mutluyum kızımla ve
Kocamla dedi Dolunay neden aklıma daha
Önce gelmez ki sen osun Doğa'nın aşık
Olduğunu sandığı kız ne kadar da aptalmış
Sen kocana bakarken bile onun ruhunu
Görüyorsun ona dokunuyorsun bunu
Anlamadı mı ilk başta benim aptal sevgilim
Ama sonra beni buldu iyi de oldu yoksa
Yıllar boyu kendine eziyet edecekti sende
Bu kadar güzel olmasaydın yenge ya olur
Mu böyle ama biz onları geçtik hak verdim
Şimdi ona sizde bitirmişsiniz arayacak mısın
Bayağıdır arıyordur seni yok dedi Dolunay
Arasın sen gitmeden bir hafta geçmeden
Olmaz dedi Dolunay ben hattımı değiştirdiğim

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder