6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


88. Bölüm

Güven değil mi o söyledi hani beni seviyordu Olgun
Öyle demiştin sen bir dakika sana kendimi affettirmem
İçin bana buranın adresini verdi tamam da sana yanlış
Yaptığım için beni affetti şimdi de senin affetmeni
İstedi ve sende affettin lütfen ona kızma dedi ve uzaklaştı
Hadi buradan gidelim dedi ve oradan uzaklaştılar buraları
Görmek beni öldürüyor eski beni özlüyorum yaşantımı
Ama geri dönemeyeceğimi de biliyorum onun için sakin
Olup bu hayata alışmalıyım herkes ile barışmalıyım dediği
An Olgun araya girdi kendini sıkma küçük hanım ağla
Rahatla dediği an Kader tüm günün acısını çıkartarak
Ağladı oldu da ben ne zaman eve gideceğim doktor bey
Hemen gitme biraz dinlen saat beşte ben seni uyandırırım
Dedi Olgun tamam o halde dedi Kader ve arabanın arka
Koltuğunda gözlerini kapattı hadi uykucu kalk saat beş
Dediği an Kader gözlerini açtı tamam doktor şimdi sen
Kendi evine dinlenmeye bende evime daha sonra okuluma
Tamam mı itiraz istemiyorum bu gün izinli olduğunu onun
İçin gelip bana yardım ettiğini biliyorum dedi ve arabadan
İndi tam yarım saat sonra bahçedeydi ve pencereden odasına

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder