6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


91. Bölüm

Şimdi buradayım işte önemli olan bu bakın
Anlatmak istemiyorum geç kalıyorum okul
Beni bekler hem Olgun da diye söylendi
Duymadı kimse daha sonra hızla evden
Çıktı okula gitti orada üç saat geçirdi ve
Olgunu görmeye gitti bir kahve içmişlerdi
Demek öğrendiler demişti Olgun sen onu
Her şeyi bırak da sağlığını düşün küçük hanım
Sedef'e yarın bahsedeceğim bak nasıl tepki
Vereceğini sen biliyorsun onun için dikkat et
Tamam mı tamam demişti Kader onun için
Direkt dayısının yanına gitmişti ama başına
Geleceklerden habersizdi dayısı o anda Doğayı
Sakinleştirmeye çalışıyordu çünkü Güven gelmişti
Dayı ile sohbet etmeye nereden bileyim oğlum
Otur şuraya uçurumu neden anlatmadın bana diye
Çıkışıyordu zaman mı oldu da ben sana anlatmadım
Dayı ama iyi oldu beni tanıması artık uzak durur
Kaderden dediği an Kader içeri girmişti bile ne oldu
Burada o mu geldi yine bir de benim karşıma çıksa

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder