5 Eylül 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


81. Bölüm

Tamam anladım sen içeri geç kapattım ben dedi
Ve kapattı telefonu Ozan içeri geçmişti ben şimdi
Kız tarafımı yoksa oğlan tarafımı olduğumu
Anlamadım diyerek güldü erkan beyde siz iki
Tarafı da idare eden bölgesi iniz Ozan bey evet
Kesinlikle öyle dediği sırada Kader otele gelmişti
Bile Güven beyde sizi bekliyor diyordu kapıdaki
Korumalar hım öyle mi neden şaşırmadım acaba
Dedi sinirli bir şekilde ve direkt odasına çıktı ve
Sen ne yapmaya çalışıyorsun tamam korktuğum
Kişiler var bu hayatta ama onlara kötü
Davranamazsın hem ben senden de korkuyordum
Hatırlatırım onun için o insanlardan uzak dur ne
Olur Güven Kader'i karşısında görünce işte geldi
Melek dedi içinden ama kızgın bir Azrail gibiydi
Kader tamam ama beni özlemedin mi diye sordu
Güven hayır desem inanacak mısın evet seni aptal
Ama sadece arkadaş olarak kardeş olarak bunu
Unutma yanımda kal sadece ama öyle bakma bir
Daha ben başkasını seviyorum aşığım ona seni ise

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder