1 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem


186. Bölüm

Açmadı telefonu kimin aradığını tahmin ediyordu çünkü
Dolunay sinirli bir şekilde duvara fırlattı telefonunu ve
Hemen ver o telefonunu bana dedi Doğaya hemen aldı
Elinden sen ve senin arkadaşlarını istemiyorum anladın
Mı ya da zaten arkadaşım yok ki o dönem yok beynim
De dedi Dolunay hallet olsun Çağrıya suçlamayı
Kaldırtacağım sende defolup gideceksin anladın mı beni
Dedi gitmezsen önemli değil ben gidiyorum zaten dedi
Hemen ve telefonu kapattı al yoksa elimden bir kaza
Çıkacak şimdi dedi ah hayır hayatım dedi ve yere düştü
Bayıldı beyaz kazağı kana bulanmıştı Dolunay'ın damarının
Biri patlamıştı Tarık Doğaya sadece git diyebildi sonra
Anlatırım ben sana Çınar hemen Ufuk'u aradı o da Emine
Hanımın telefonunu verdi onu aradı Çınarda her şeyi anlattı
Tamam bir şey olmaz dedi ama beş dakikaya uyanmazsa
Beni tekrar arayın dedi Dolunayda o sürede uyanmıştı Tarık
Ne yapıyor dedi Çınar'a hiç bir şey dedi Tarık'ta ama çoktan
Dolunay'ı kimin aradığını bulmuştu ve Çağrıya haber vermişti
Çağrıda yıllar önceden kapanmış tüm meseleleri açmıştı ve
Efeden ve çetesinden hesap soracaktı Fatih'in de iyi bir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder