29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 276. Bölüm


Yok bu gün her şey bitecek dedi Ekin ve zaten odanın kapısın önünde
Olan Araf içeri girdi biri beni mi çağırdı geldim güzelim kimse seni
Üzemez dedi anca güldürür değil mi dedi Ekin evet aynen böyle işte
Dedi Araf ama bak bu adamlar bana kızgınlar bende sana sarılıp gideyim
Yoksa beni dövecekler dedi Ekin tamam dedi ve hadi sende git dedi ve
Kim kaldı geride kimse demek isterdi ama kapı zorla açıldı Efe girdi içeri
Gel seni bekliyordum bende bu kadar sabretmiş olmana şaşırdım doğrusu
Dedi Ekin Yunus sen benim yazdıklarımı da topladın değil mi dedi onların
Tamamını Ufuk'a gönder Tarık sende Poyraz'ın yanına git Enes burada
Zaten dedi lütfen bir şey olursa çağırırım seni Kenan annemi götürdü hadi
Gidin dedi ve on dakika sonra Efe ile ikisi kalmıştı bir tek şimdi benden
Özür dilemek istiyorsan çok geç kaldın ben zaten senin yüzünden bir kere
Ölümün kıyısından döndüm ikincisi hiçte zor olmadı anlayacağın dedi Ekin
Bundan sonra seni bir daha görmek istemiyorum demeyeceğim çünkü
Çevremiz aynı onun için seninle arkadaş olalım da demeyeceğim sadece
Birbirimize bakabilecek yüzümüz olsun yeter beni şu ana kadar korku
İçinde bıraktın ama bundan sonra korkacağım kimse kalmadı dedi şimdi
Git ama dedi Efe beni duydun kusurların kabul edilmedi ama arkası da
Karıştırılma idi seni serbest bıraktım işte ne istiyorsun dedi ben yıkıldım  
Dedi bunu duymak istiyorsan bak bana ne saçım kaldı ne başka bir şey

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder