30 Temmuz 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 277. Bölüm


Bak omzuma senin eserin bu dedi ve aleti gösterdi
Ama sana kızmıyorum okulumu değiştirseydim yine
Beni bulur muydun merak ediyorum cevabını da şu
An gözlerinde görüyorum hayır diye sesleniyorlar
Benim aptallığım o zaman dedi Ekin çık şimdi ve
Hayatına devam et bende öyle yapacağım dedi Ekin
Enes bey girdi içeri bey efendi çıkın dışarı dedi Efede
Tamam dedi ve gitti Enes ben gidiyorum küçük hanım
Dedi ve gitti hayatında bu kadar çok doktor tanıdığı
Olmamıştı onlardan birer birer kurtulması onu rahatlattı
Bir ay sonra benden kurtuluyorsun küçük hanım dedi
Emine hanım sahimi dedi Ekin evet dedi ve oda gitti
Gözlerini kapattı uyudu ne kadar uyuduğunu bilmiyordu
Üç saat uyumuştu saat gecenin ikisini gösteriyordu
Lavaboya gitmek istiyordu ama yanında kimse yoktu
Gündüz yarım saate bir hemşirelerin yardımıyla gitmişti
Ama şimdi kalk kızım yanındaki düğmeye bas dedi
İçindeki ses tam düğmeye basacakken tatlı şey ne oldu
Dedi Tarık yardım ette lavaboya gideyim kalkamadım dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder