25 Temmuz 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 256. Bölüm


İstiyorum seninde uyuman gerek hem
Dedi tamam o zaman hadi odamıza
Gidelim dedi Tarık ve kucağına aldı
Ekin'i ben çocuk değilim kendim
Yürüyebilirim hem dedi Tarık olur
Mu öyle şey sen kadınsın hanım
Efendisin herkes sana öyle hitap
Ediyordu değil mi kadınım dedi Tarık
Tamam ama uzattın uyumak istiyorum
Sende uyu dedi ve iki saate bir uyandı
Ama bu sefer ne kabus vardı ne başka
Bir şey ama hemen lavaboya gitti ben
Bir şey unuttum ama ne dedi midesi
Ayağa kalkınca hatırladı lanet olsun nasıl
Unuturum ben bunu dedi ve saatin kaç
Olduğunu umursamadan Emine hanımı
Aradı olanları anlattı saat 7:00 zaten
Hemen gel buraya dedi Emine hanım
Şey Tarık'ın haberi olsun mu olmasın mı
Bilemedim size sorayım yani bir şey olur

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder