29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 270. Bölüm


Lütfen dedi Çınar bu sırada içeride olanlar
Mert gittiğinde Ekin'i uyanmış halde buldu
Ve yine terapi istiyor birisi ama Ufuk yok
Ben ile idare etmek zorundasın artık diye
Söyledi biliyor muydun dedi duygu
Karmaşıklığı içinde hayır zaten bu gün
Öğrendik doktorların olarak dedi Mert
Yazılarım kimde dedi hemen biliyorum
Tarık'ta değil kimde dedi yazmak istiyorum
Ama dediği an okumana izin vermemi
İstiyorsun dedi Tarık hayır diye baksa da
Tamam dedi ama önce buradan normal
Odaya alınacaksın daha sonra getireceğim
Dedi tamam duruyor onlar değil mi evet
Dedi Mert ben ben bir şey yaptım ama
Tarık dinle beni dedi Mert sende o yazılar
İle birlikte benim telefonumun not kısmındaki
Bölümleri birleştirin de öyle gelin yanıma dedi
Ve çalışanların yardımıyla normal odaya alınmak
 İçin hazırlıklara başlandı Tarık ile Mert'te Yunus

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder