22 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 247. Bölüm


Biliyordu ki kocası kendisi için daha da
Heyecanlıydı önce onun sakinleşmesine
Gerek vardı Tarık biliyorum benim için
Endişe duyuyorsun ama senden bir şey
İsteyebilir miyim babam ve kardeşime
Son ana gelene kadar haber vermeyecek
Ve onları üzmeyeceksin hatta sende beni
Kırmayacak annemizin yanına dönecek
Hemen yeni bir hayata başlayacaksın dedi
Bak sana bir şey daha söyleyeceğim ama
Bana daha önce neden söylemedin demek
Yok tamam mı iyi bir şey bu aslında bir yıl
İçinde düzelirsin dediler ama bazı yan etki
Bırakabilirmiş bedenimde onun için benden
Uzaklaşmayacağını biliyorum az önceki söz
Ve davranışlarımla seni kızdırdım tamam
Hepsini unut şimdi fark ettim yeni bir hayat
Yeni insanlar demek bu beni üzer kızdırır
Gelip seni öldürdükten sonra kendimi
Öldürür ve aynı mezara koydururum bak

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder