19 Temmuz 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



  • 237. Bölüm


Sizde bana söylemeden yapın diyerek
Güldürmüştü onları kendisi de güldü o
An hayatım ben iyi değilim bir lavaboya
Gideyim dedi ve masadan kalktı ve gitti
Önce yüzünü yıkadı ve derin bir iki tane
Nefes aldı sonra kocasının yanına gitti
Ne konuşuyordunuz ben yokken yarın
Seni Üniversiteye kayıt ettirmeyi tabi
Beni de dedi Tarık sen olmadan olmaz
Biliyorsun dedi Ekin ve Poyraz bey siz
Bu meslekte uzun yıllar geçirmişsiniz
Okuduğum kadarıyla ama hiç kendi
Şirketinizin patronu olabilirdiniz ama
Siz Hazar baba diye çıktı sessizce
Dudaklarından Tarık bunu gördü bey
İçin çalışıyorsunuz halen dedi Poyraz
Kendi iş yerimin çalıştırılması daha zor
  Olacak onun için dedi Poyraz saat
24:00 olmuş ben kalkıyorum hayatım
Dedi Ekin sen otur dedi ve gitti giderken

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder