22 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 246. Bölüm


Dedi ve hemen kocasının oldu banyodan
Çıktığı an gevşediğini hissetti uyumak
İstiyorum sadece yanımda kal ya da git
Yemek ye açsın biliyorum dedi Ekin ve
Tarık'ta tamam o zaman dedi ve bir şey
Bulup yedi odaya gittiğinde karısı melek
Gibi uyuyordu ama bir anda gözlerini açtı
Tatlı şey bir şey yok iyisin dedi Tarık yanı
Başına gitti hemen ne oldu demeden hemen
Ekin bacaklarına vurmaya başladı hareket
Etmiyorlar dedi ama sakin olacağım bunu
Bekliyordum hastalığımda buna ön ayak
Oldu lanet olsun Enes'i aramalıyım ben dedi
Ve telefonundan aradı tamam Kenan gelip
Seni alıyor bende yarım saat sonra orada
Olurum diyerek telefonu kapattırdı Kenan
Gelecek ve beni alacakmış dedi Tarık'ta
Tamam hayatım o zaman merak etme kötü
Bir şey olmayacak eminim buna diyerek
Karısını sakinleştirmeye çalıştı ama Ekin

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder