31 Temmuz 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 281. Bölüm


Ne oldu kızım neden kızgın şimdi oğluma
Dedi Gül hanım o suçunu biliyor anne
Değil mi Tarık dedi Ekin evet karıcığım
Dedi Tarık ama bizim benim kimsenin
Suçu yok senin yaşadığın doğal bir şeymiş
Yunus öyle dedi ölümden dönen bir çok
Kişi bunu yaşamış normal bir şey bu yani
Dedi Tarık tamam artık bitti geçti ama o
Son anı unutmayacağım hiç bana verdikleri
Haberi sana söylemeyeceğim işte gıcık
Neden karıştırırsın benim eşyalarımı oh
Olsun dedi Ahmet bey Çınar Gül hanım
Ne olduğunu bilmiyorlardı en sonunda Gül
Hanım kızım ne olduğunu bize de anlat dedi
Ve Tarık anlatayım mı diye sordu Tarık'ta
Olur karıcığım dedi ve anlattı tüm olanları
 Ahmet bey sahi mi bunlar dediği an baba
Annem seni ve Çınar'ı çok seviyor üçünde de
Beni onun için gönderdi dedi Ahmet bey
Sevinç'im seni çok seviyorum dedi bende anne

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder