23 Temmuz 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 248. Bölüm


Dedi o arada tamam ikimizde birbirimizi
Bırakmayacak ve sonsuza kadar birlikte
Olacağız dedi ve sustu hadi beni salona
Taşı dedi ardından Tarık'ta tamam tatlı
Şey dedi ve bir dakika içinde salondaki
Koltukta yerini almıştı Ekin bak beni
Seviyorsun artı kıskanıyorsun bende
Seni seviyor kıskanıyorum etrafındaki
Erkekler çoğaldı ama zaten sen benim
Karım olduğunun bilincindesin erkeklerde
Senin bana ait olduğunu biliyorlar onun
İçin tek bir söz söylemeden yerlerinde
Oturuyorlar dedi Ekinde ardından evet
Sana aşığım seni seviyorum kıskanıyorum
Sen sadece benim erkeğim oldun başka
Kimse seni benim ellerimden alamaz ölüm
Bile dedi sesli bir şekilde zaten beş dakika
Sonra yanıma gelirsin ki sen dedi ardından
Evet doğru küçük hanım dediği sırada kapı
Çaldı Kenan değildi gelen Poyraz gelmişti

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder