25 Temmuz 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 255. Bölüm


Senin neden çekemediğini anlıyorum özür
Dilerim ama o bir doktor ne yani bana
Hareket yaptırıyor diye bu kadar kızdıysan
Sana bir şey söyleyeyim erkekler daha
Şefkatli oluyorlar tedavide onun için beni
Onlara veriyorlar dedi istersen başkalarını
Bulabilirim dedi ardından Tarık'ta yok hayır
Yunus seninle yaşıttı onun için biraz huylandım
Tamam Yunustan kurtuldun yani sorun ne o
Zaman dedi işte sorunda bitti yani dedi Tarık
Demez olaydı o an aklına beş ay ayrı kaldıkları
Görkem bey mi hanım mı olamaz tabi ki bey
Fotoğrafı var mı peki hemen istiyorum onu
Görmeyi dedi bak ama o benden on yaş büyük
Ama Yunus gibi vücudu var al bak dedi telefonunu
Çıkararak bak işte dedi gerçekten dediğin gibi
Bir adammış dedi kıskandığın için mutlu mu
Olmalıyım yoksa üzülmeli miyim bilemedim dedi
Ekin öldürmek istiyordum gerçi ben dedi tamam
Sana hak veriyorum kocacığım ama uyumak

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder