28 Temmuz 2013 Pazar

Dördüncü Hikayem



  • 267. Bölüm


Bile tek bir söz söylemedi çünkü bunlar
Ekin için gerekli şeylerdi Tarık Ekin'e
Bakmaktan kendini alamıyordu ne
Kadar güçlü görünmeye çalışıyor benim
Kadınım dedi içinden Tarık tamam senin
İşin bitti küçük hanım artık bizden
Kurtuldun dedi anlamadım dedi Ekin
Kısık bir sesle o olay yüzünden beyninde
Kitle oluşmuş bunu yeni fark ettik onun
Yüzünden yürüyemiyor muşsun hem
Kitleden kurtuldun hem benden dedi
Görkem Ekin o an şaşkınlıkla sadece
Gözlerini yumdu Tarık neler oluyor Emine
Hanım dedi çıkart onu buradan dedi Emine
Hanım Görkem Beye tamam dedi ve tam
Götürecekken Ekin tepki verdi hayır asla
Der gibi ben yaşıyorum der gibi ama gözlerini
Açmadan neden hemen söyledin ki ağır geldi
İşte Ekin'e dedi Emine hanım nefes alıyordu
Ama gözleri kapalıydı Tarık gitme beni bırakma

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder