29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 274. Bölüm


Ahmet bey önce Oğuz'u alarak çıktılar odaya Ekin
Babasını görünce sevindi annesini ve oğullarını andı
O dakika gülümsedi hatta kahkaha attı Tarık anladı
Ne olduğunu yine annesinin yanına gitti benim tatlı
Şeyim dedi içinden baba bana sarılır mısın dedi Ekin
Tabi ki dedi Ahmet bey ve gitti kızına sarıldı doya
Doya öptü onu bende bende istiyorum ama aradan
Çık baba dedi Çınar gel buraya kardeşim dedi Ekin
Ve ona da sarıldı ama burada daha çok bana sarılmak
İsteyen biri var dedi ağabey gel buraya küçük kardeşin
Seni çok özledi tabi yengesini de dedi Ekin ve Oğuz ile
Hasret giderdikten sonra Çağrı gel sana da sarılayım
Dedi ve baba ve kardeşim siz gidin evde beni bekleyin
Dedi Ekin Tarık anlamıştı ne olacağını ama Yunus
Anlamadı bir süre hayır gittikleri an sana ne olacak
Biliyorsun değil mi dedi Yunus evet biliyorum kurtulmamın
Tek yolu bu Tarık onları çıkar lütfen dedi Ekin tamam hadi
Baba gelin dedi dışarı çıkarttı onları Kenan'ı bulup onları
Eve götür dedi ve yanlarından ayrıldı Oğuz o kişiyi bana
Değil Görkem'e sor dedi Çağrı biliyor musun gömleğin
Bendeydi yaktım onu dedi Ekin iyi yapmışsın pot kırıcı
Ağabey tamam vazgeçtim benden uzak olsun cehenneme
Yakın dedi Ekin işte bu kadar Yunus dedi hadi sizde gidin
Sende Yunus git Mert'e yardım et lütfen dedi ve uykuya
Daldı tabi ki alt katta her şey karışmıştı Gül hanım kitleden

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder