28 Temmuz 2013 Pazar

Dördüncü Hikayem



  • 266. Bölüm


Bu iyi bir şey dur bekle yardım edeyim
Rahatlıkla nefes almasını ve konuşmasını
Sağladı hayatım ben iyiyim artık yanı
Başındayım seni hiç bırakmayacağım ne
Olur biraz rahatla dedi Tarık'a Emine
Hanım ben yarım saat sonra gelirim dedi
Ve gitti sana sarılıp uyumayı özledim hadi
Evimize götür beni dedi bir an sonra sustu
Tamam hemen olmasa da günler sonra
Buradan çıkacağım değil mi dedi Ekin ve
Tarık küçük bir öpücük koydu dudaklarına
Senin çok konuşmanı özledim dedi hemen
Bende seni görmeyi dedi Ekin o sırada
Emine hanım gelmişti seni muayene ettikten
Sonra normal odaya alacağız seni tamam mı
Küçük hanım dedi ve Görkemde içeri girdi
Ekin şaşırmadı kısık sesiyle seni görmek güzel
Hoş geldin dedi ve bir kaç hareket yaptırdı
Görkem Ekin'e Emine hanım ters bir bakış atsa

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder