22 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 245. Bölüm


Ettim dedi Tarık Ekin bu sözle
Kocasının ne kadar telaşlanmış
Olduğunu gördü Tarık bende
Bilmiyordum ki bu kadar uzun
Olacağını bak bana bir şey
Olmadı Enes izin vermedi tek
Başıma gelmeme bak sen yokken
Bile yanımdaki kişiler bana bakar
Merak etme tamam mı dedi hem
Bir yıl kazandık kutlamak istiyorum
Bunu ama seninle dedi Ekin Tarık'ta
Söylediği sözdeki imayı anladı tamam
Tatlı şey o zaman hadi önce seni banyo
İle tanıştıralım hem sen bana söz verdin
Hım o mu tamam dedi ve hadi o zaman
Al beni kucağına dedi hemen ve iki
Dakika içinde banyoda küvetin içindelerdi
Yavaşça yavaşça kıyafetlerden kurtuldular
Ve birbirlerinin olmaya hazırdılar artık ama
Ekin suyu açtı böyle daha iyi olur dedi ve

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder