30 Temmuz 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 278. Bölüm


Tamam gel hadi dedi ve işini halletmesine
Yardım etti sonra onu dikkatlice yatağına
Yatırdı sağ ol kocacığım seni seviyorum
Dedi biliyor musun Efe sorunu çözdüm
Galiba artık benimle uğraşmayacak dedi
Ekin güzel hayatım bunu sevdim dedi
Tarık hım bende sevdim dedi Ekin ben
Şu an ne yapmak istiyorum biliyor musun
Diyerek ve devam etti senin bana bir sözün
Vardı hani onu yerine getir hem tatil yapalım
Hemde iş tamam mı dedi Ekin Tarık'ta
Tamam dedi ama biliyorum bir ay bekleyecek
Daha sonra yapacağız bunları dedi Ekin ve o
Bir ayda psikolojisi düzelmişti tamamen çünkü
Herkesle yüzleşmişti Mesutla bile neden yaptığı
Hakkında bir fikri olmasa bile Mesutla yüzleşmek
İyi gelmişti aynı Efede olduğu gibi Mesut neden
Demişti sen en masum olan kişiydin aramızda ben
Sinirliydim suçlayacak kişi arıyordum ve seni buldum
Dediği an ne demek bu sen karıma onca olayı boşuna

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder