27 Temmuz 2013 Cumartesi

Dördüncü Hikayem



  • 262. Bölüm


Hatta benim arkamdan gel bile demişti
İnan bana sen öldüğünde bir dakika
Bile beklemeden yanına geleceğim tatlı
Şeyim benim ama ne olur dayan benim
İçin bizim içinde dediler arkadan herkes
Kaç saat orada oturduğu ve sessizliğe
Boğulduğunu şimdi anlıyordu Tarık ve
Baba ne olur ona bir şey olmasın bizim
Yaşayacağımız daha bir sürü zaman var
Dedi ama yapamadı çabaladı olmadı
Biliyor musun dün bedenini bayağı bir
Zorladı doktoru da normal dedi ama
İki saat sonra tepki verdi vücudu ama
Ona bile aldırmadı ta ki bu sabaha kadar
Bu sabah ne oldu oğlum dedi bebeğimizi
Kaybettik baba Oğlum sen ne diyorsun
Bu mümkün mü evet baba mümkünmüş
Neyse sonra olanlar oldu işte beni görmek
Ona iyi gelmeyeceği için ameliyatında yanı
Başında olmamın doğru olmadığını söyledi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder