25 Temmuz 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 254. Bölüm


Yaptı bir çok yerde dedi dediği doğruydu
Ufuk'un yanı ve şirket vardı staj yaptığı
An aklına geldi lanet olsun dedi ve hemen
Odaya koşup telefonu aldı eline hayır ne
Olur demeye kalmadı hatırladı Mert biliyordu
Ufuk'ta biliyordur o zaman dedi ve odadan
Çıktı sorun yok bir haftadır buradayım ve
İyi hayatıma alışmaya çalışırken dostlarımı
Unutmamalıyım ama değil mi dedi ve bildiğin
Kişi dedi ve Tarık Ufuk'a söylemeyi unuttuklarını
Hatırladı evet ama Mert ona söylemiştir güldü
Ardından Yunus beyden kurtuldum yaşasın dedi
Poyraz bu sessiz çifte neyse siz aranızda konuşun
Ben gideyim artık saat 03:00 olmuş bile dedi ve
Toplantı saat 14:00 ona göre 10:00 da da
Gelebilirsin sen bilirsin dedi Poyraz Tarık'a ben
Saat 9:00 oradayım sen merak etme dedi ve
Kapıya kadar eşlik etti Ekin neden güldüğünü
Biliyor ve seni kınıyorum çocuk sana bir şey
Yapmadı ki hem benim yanımda erkekler doluydu

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder