28 Temmuz 2013 Pazar

Dördüncü Hikayem



  • 265. Bölüm


Neler oluyor burada diye sordu Tarık
Emine hanım şaşkınlıkla baktı önce
Sonra her şeyi anlattı anladım peki
Şimdi gidiyorum dedi ve Ekin'in yanı
Başına gitti Kenan dan izin almıştı
Aşkım uyandıracaklar seni onlar sen
Onlardan önce davran ne olur dediği
An anne bak babam sana sesleniyor
Hadi git artık biz burada iyiyiz bak
Dedi çocukları beş ay sonra kardeşimiz
Sana göz kırpacak anne dedi oğulları
Ya anne şu torunlarına bir şey söyle
Terbiyesizleşme olayına girmesinler dedi
Üçü kahkaha attı tamam ben gittim dedi
Ve gözlerini açtı dünyalarına Tarık şaşkındı
Az önce gülüşme seslerimi duymuştu ama
Nasıl olur demeye kalmadı Ekin gözlerini
Açtı hemde bacaklarını ve ellerini oynattı
Ama konuşamadı gözlerini kırptı yaşıyor
Muyum ben diye hemen Emine hanım geldi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder