24 Temmuz 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 253. Bölüm


Onların arkasından geçti içeri neden
Evine gitmedin dedi Tarık seni o hal
Ve hareketler içinde görünce bekle
Dedim içimden ama siz gelmediniz
Bende evime gitmedim dedi tamam
Yeter dedi Ekin neden geldiğini ve
Ne duymak istediği çok iyi biliyoruz
Sakin ol içeri geç sen dedi Tarık ve
Hayır dedi ve her şeyi anlattı Efeyi
Bile anlattı nefes nefese kalmıştı neden
Buraya geldik anladın mı şimdi dedi
Sinirli bir şekilde bir daha benden bu
Sözleri duymayacaksın Poyraz hayat
Ne komik ama bunları yaşattı bana
İşte şimdi hayatımıza devam edebilir
Miyiz Poyraz ağabey eğer izin verirsen
Tabi ki dedi ardından tamam bu arada
Bir haftalığına ben yokum ama kocam
Var yanında dedi Ekin o sana yardım
Eder hem benden daha iyidir o staj

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder