1 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 185. Bölüm


Arada uzun kol bir şey getir bana dedi
Ve su dedi on dakika sonra Çınar eli
Kolu dolu içeri girdi yardımcın burada
Enişteme bu seferlik benden olsun dedi
Sessizce sağ ol kardeşim dedi Dolunay
Ama enişten bunun altında kalmaz onu
Bilmiş ol dedi kendisi de sessizce konuştu
Doğanın evde olduğunu biliyordu hadi
İçeri evimin erkekleri dedi Doğa seni
Karşılayamadım ama kusuruma bakma
Zaten Tarık her şeyi halletmiş bakıyorum da
Dedi ve seninde okulun bitti ne yapıyorsun
Şimdi dedi ardından Doğa okuyacağım
Çalışmaya başlamak istemiyorum hemen
Dedi tamam o zaman dedi Dolunay aklında
Biri vardı ama onu sormak dahi istemiyordu
Arada bir kolu ağrısa da inlemiyor ya da
Çığlık atmıyordu benim telefonum nerede
Hayatım dedi çalıyordu çünkü al hayatım
Dedi Tarık Fatih arıyordu Doğayı da Efe

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder