23 Temmuz 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 250. Bölüm


Yanına gitti sohbet ettiler işe daldılar da
Unuttu Poyraz Ekin'i unutmuş gibiydi
Ama saatine bakınca Ekin nerede kaldı
Demekten kendini alamadı sesli bir şekilde
Söylemişti bunu Tarık onun biraz evden
Uzaklaşması gerekliydi de üç saat sonra
Ben gidip getiririm onu dedi ne oluyor
Bilmiyorum ama merak ediyorum Hazar
Beyde sizden sadece gelip orada
Çalışacaklar dedi bende tamam dedim
Ama şimdi sizi ailem olarak gördüm ve
Şimdi ne olduğunu bilmek istiyorum
Dediği an telefonu çaldı bu melodiyi
Biliyordu hemen Poyraz kapının yerini
Biliyorsun dedi heyecanlı ve telaşlıydı
Poyrazdan önce evden kendisi çıktı
Lanet olsun her şey karışmıştı nereye
Gidiyorum ben şimdi dedi içinden önce
Merkeze ondan sonrada Emine hanımın
Yanına dedi ve dediğini yaptı Ekin halen

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder