23 Temmuz 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 249. Bölüm


Tam bu sırada seni aşağıda bekliyorum diye mesaj attı
Kenan Ekin'e Ekin tamam hemen geliyorum yukarı
Gelmediğin için nasıl sevindim anlatamam diye cevap
Verdi Poyraz gir içeri ayakta kaldın dedi Tarık Anladı
Ne yapacağını geç içeri dedi ve hayatım dışarıda işim
Var benim dedi Ekin ve kapıyı açıp çıktı Kenan onu
Gördü ve aşağı inmeden gel diye işaret Etti Kenan
Gelip kucakladı Ekin'i on beş dakika içinde merkezde
Yerini aldı Enes de geldi kocan nerede onunla birlikte
Gelirsin sanıyordum dedi Ekinde davetsiz bir misafir
Gelince gelemedi dedi hakikaten Poyraz neden gelmişti
Bilmiyordu bu arada evde Poyraz ile yalnız kalmıştı
Tarık neden geldin Poyraz sorabilir miyim dedi direkt
Ben sadece sizi ziyaret etmeye belki sohbet ederiz diye
Geldim hem yarın toplantı için bazı hazırlıklarda bana
Yardım etmeni isteyecektim dediği an Tarık iyi de bunu
Telefondan da isteye bilirdin neyse biraz sinirlerim bozuk
Geç otur dedi Tarık Poyraz şaşırsa da normaldir herhalde
Dedi içinden ve Tarık biliyordu ki karısı o olmadan da
Sakinliğini korurdu bunu bir çok kez başarmıştı Poyraz'ın

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder