29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 275. Bölüm


Haberi yoktu nasıl olsun ki gideli daha iki ay bile olmamıştı hiç bir şey yapmadan
Kızının yanına gitmek istedi tamam efendim ama şimdi müsait değil sonra görüşün
O şu anda uyuyor anne dedi arkadan Tarık Efe artık her şeyi öğrenmişti kendi
Suçuydu hepsi Araf seni görmek istiyor sonrasında tamam mı dedi Tarık tamam
Dedi Araf biz dedi Aslan bizi görmek isteyecek mi acaba o kükreyen Aslan gitmiş
Yerine bir kedi gelmişti bir anda Mert hemen araya girdi tedavisi halen sürmekte
O sizinle konuşmak isteyecektir ama dedi Çağrı gömlek son noktası olmuştu onun
Bunun ne kadar ağır bir şey olduğunun farkındaydı Ekin için herkes farkındaydı
Doktorları ailesi neyse dedi ben gidiyorum Tarık dedi Oğuz tamam ağabey burada
Olduğun için Ekin'i gördüğün için teşekkür ederim sana dedi Tarık ve sana da yenge
Dedi ve onları uğurladı anne sen bekle burada dedi ve odaya geçti Yunus Ekin'in ne
Bana ne size anlatmadığı bir olay var bunu hissediyorum dedi kahkaha atmasından
Belliydi dedi ama yakında öğreniriz merak etme dedi bak yazıyor yine karın dedi sen
Nereden buldun bu programı dedi Tarık ben bulurum benim işim bu dedi ve bak sen
Bizden sakladı şey neymiş bunu saklaması normal ama bunlarda olağan dışı bir şey yok
Dediği an nasıl yok dedi Tarık böyle bir kaç hasta var dünyada yani kendisi deli değil
Bu yaşadığı çok hoş bir olay oğullarına bak sen edepsiz veletler babalarına geçmişler
Dedi Tarık neyse şimdi yanına git sen ben Gül teyzeyi çağırıp geliyorum dedi bu arada
Üç saat geçmişti Tarık ile aynı anda girmişti Gül hanım anne hoş geldin dedi ve gelir misin
Yanıma dedi annesine tabi ki kızım hatta sana sarılabilir seni öpe bilirim dedi ve dediğini
Yaptı geldi kızına sarıldı doya doya öptü sonra Ekin anne ben iyiyim ama ülkeme dönemem
Bu aralar dedi sen babamı da al dönün beni bekleyin dedi Ekin tamam kızım dedi Gül hanım
Ve odadan çıktı siz bana neden öyle bakıyorsunuz yanımda büyükleri istemiyorum beni böyle
Görmelerini de dedi aslında nasıl göründüğünün farkındaydı çirkin ördek yavrusu gibiydi ama
Bakın sizin bir probleminiz var ama ne dedi Ekin sonra anladı ah dedi hareket etmişti hatta
Kalkmaya bile çalışmıştı oğullarımı biliyorum dedi Tarık onun için sana tuhaf baktım dedi bende
Biliyorum ama onun için tuhaf davranmadım dedi neden hareket ettiğini çözmek istedim dedi
Yunus demek ki biliyorsunuz dedi Ekin ve yavaşça yerine geçti hadi Araf'ı çağırın dedi aması

Kara İnci





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder