18 Temmuz 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 233. Bölüm


Kocacığım benim dedi ve yarım saate her şey
Bitmişti hadi ama gel çık o mutfaktan çabuk
Dedi Tarık kolaysa sen gel dedi Ekin hadi
Oradan geliyorum bak dedi ve girdiğinde
Gördüğü manzara karşısında güldü yerlerine
Yerleştiriyordum ama kavanozu görmedim
Her yerim battı ya dedi Ekin gülme ayağına
Terlik giy gel beni al buradan dedi Ekin
Tarık'a Tarık'ta beş dakikaya geldi tam
Ekin'i alacakken ah dedi Ekin yanlışlıkla
Cam kırıklarının birine basmıştı ayağını ve
Tamam tamam bir şeyim yok hadi ne bekliyorsun
Dedi ve Tarık'ın kucağına atladı beş dakika sonra
Yatak odalarındaydı Ekin yarın Enes bey halleder
Onu sen merak etme dedi ve sen gel buraya dedi
Ve birbirinin oldular sabah ben seni uyandırırım
Ve 05:00 uyanmaya alışkınım ben senide 07:00 da
Hadi uyuyalım dedi Ekin ve kocasına sarıldı dediği
Gibi tam 05:00 da uyanmıştı kalktı üzerini giyindi

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder