1 Kasım 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


171. Bölüm

Hasta ne oldu bey efendi sorun mu var dedi hemşire
Hayır yok dedi Yavuz sadece sonra hastaneden çıktı
Gitti dedi Sedef hemşireler işe yaradı aferin sana
Olgun bey dedi şimdi eğer ağlamasına ya da bağırma
İşlemi için tekrar gidip gitmeyeceğini merak ettiğimiz
Konu siz merak edin kavga edin ben beklerim canım
Sorun değil dedi Kader Olgun istersen çık istersen
Otur ama biraz konuşacağım ben Kader ile birazda
Ağlatabilirim haberin olsun dedi Sedef ve anlat bakalım
Seni sakinleştiriciye iten durum ne hem Enes ne alaka
Hepsini istiyorum dedi ve Kader konuşmaya başladı
Her şeyi anlattı yani durumun özeti korkuyorum Gizem
İçin ve ayrıca kendin için dedi Sedef evet kendim için
Korkuyorum ne olacağı belli olmayan bir yolda
Gidiyoruz Olgun bakma bana öyle ne zaman ne
Olacağını sizde bilmiyorsunuz sadece önlemeye
Çalışıyorsunuz Sedef sakin ol tamam dedi ve sen
Şimdi ne yapmak istiyorsun peki Gizem'in yanında
Olmak istiyorum çünkü durumu çok kötü lanet adam
Yanına gitmiş ama nereden bilecektim ki olsun iyi bir

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder