11 Kasım 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


91. Bölüm

Şu an için göz ardı ediyor seni seviyor çünkü sen
Olmasan İnci olmazdı değil mi Enes bahsetti bir an
Önce olsun bitsin bu iş kardeşim anne olsun dediği
An Ogün bey anlamıştı olayı hadi sen git kızım seni
Bekliyordur dediğinde Barış yeni uyanmıştı akşam
Olanları hatırlayınca ben yaptım dedi kendi kendine
Daha sonra hazırlanıp okula gitti Kerem onu
Bekliyordu neler olduğunu sormak için neden
Yanında kalmadığını merak ediyordu en önemlisi
Gizem ile ilgili bir şey duyabilir miyim düşüncesiydi
Ama Barış kararlıydı bir şeyler anlatmamakta ve
Zeynep ise Barış'ın yüzünden hemen anladı sen
Dışarıda mıydın uykun az gelmiş sana dediği an
Kerem neler oluyor dedi gelin benimle dedi ve
Bilgisayar odasına gittiler ve on dakika sonra
Alın dedi bunu için bütün gece ayaktaydım oldu mu
Dedi ve maili gösterdi sen bana neden işte bu
Yüzden işte dedi Zeynep Gizem sana yine ulaşır
Merak etme sen dedi Barış'a ve odadan çıktı
Sınıfa gitti Barış Gizem nasıldır acaba bir fikrin
Var mı diye sordu hayır ama benim arkadaşım

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder