12 Kasım 2013 Salı

Altıncı Hikayem


92. Bölüm

Güçlüdür istersen bu gün Ateş ile buluşmak için
Onu arayacaktım beraber gidelim olmaz mı eğer
Kabul ederse tabi dedi ve sustu bu sırada Cesur
Ateş'i aradı Güvenle birlikte gelin olur mu dedi ve
Yaşasın oğlum evleniyorum ben dediği an ne yani
Senden önce evleniyoruz diye kötü kötü düşüncelere
Girme dedi o sırada Ateş kapat Barış arıyor dediği
An Kerem'in Barış'ı mı sakın bak ama sakın yapma
Bunu bana dedi ve kapattı telefonunu yarım saati
Dolmuştu hemen Gizem'inin yanına gitti Ateşe haber
Verdim yarın onlarda gelecek dedi Gizem iyi oldu
Bu sağ ol dedi ve bana yardım et de oturayım dedi
Cesur yardım etti biraz olsun oturmuştu Gizem ne
Bakıyorsun bana öyle dedi ardından Gizem güzele
Bakmak sevaptır küçüğüm hatırlatırım doğru aramızda
Yaş farkı var onu ne yapacağız sekiz yaş küçük değil
Ama olsun dedi Gizem sen beni bırakmazsın bu
Kıskançlıkla asla dedi hemde Cesur ardından başladı
Cesur telefonun çalıyor dışarıya çıkar mısın dedi
Gizem tamam hayatım çıkarım kim şimdi bu beni
Küçüğüm den ayıran dedi ve dışarı çıktı Cesur arayan

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder