11 Kasım 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem


191. Bölüm

Direkt koca oldum değil mi dedi evet aynen öyle dedi
Kader Ilgaz bana tebrik maili yazmıştı sana şimdi
Söylemek istedim olur mu dedi Kader ve hemen
Sustu hayatım canım aşkım neden en son ben
Duyuyorum acaba dedi Doğa bu sırada kapı
Açıldı ilaçlarınız geldi Kader hanım dedi Gönül
Hemşire siz çıkın lütfen dedi Doğaya da bu
Bölüm için genel bir prosedür dedi sonrasında
Tamam çıkıyorum dedi Doğa geri geleyim mi
Sabah mı geleyim hayatım dediği an Kader önce
Sen şu telefona bak dedi ve hatta götür o telefonu
Sonra bu gün eve gitme Gönül hanım başka bir
Oda verilebilir mi yoksa burada kalmasına izin
Veriyor mu Levent bey dediğinde asıl doktorunu
Hatırladı Kader hayır bu bölüm için kesin talimat
Vardı ama Sedef hanım sizin için özel izin aldı
Levent beyden kalın yani hemde burada şu
Koltukta ama hadi çıkın dedi Gönül hemen ve
Kapıyı kapattı on beş dakika sonra çıktı anca
Bu sırada Sevda ile konuşmuştu Doğa iyi haber

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder