22 Kasım 2013 Cuma

Kendin İçin

Dürüst davranmak için 
Birbirimize güvenmek için 
Eksikliği kaybetmemek için 
Kaybolmamak için 
Keşke dememek için 
Neden Soruyorum ki 
Ben sana bunları 
Gerçekleri biliyorum ki 
Benim zorum seninle ki
Ortakların diyeceğim yine 
Ama bunların üzerinde 
Çok durdum değil ki 
Hayat bunlarla dolu değil 
Desen de 
Ölümde var  
Hastalıkta 
Değil mi 
Hüzün var 
Acı var 
Özlem var 
Nefret var 
Ağlamak 
Tartışmak 
Kavga etmek 
Vurmak 
Bıçaklamak 
Gel gelelim inanmak istiyorum 
Ben gülmek istiyorum 
Ama benimle uğraşma kaderim 
Neden iki yol sunuyor ki
Yapmak ya da yapmamak 
Değil mi
Soruda bir cevap 
Olsa hep yapmak 
Olsa nasıl olur 
Bununla uğraşmaktan 
Bana yer yer kalmadı mı 
Ne dersin düşmanım 
Sayın Hayatım 
Ben kendime 
Yer açmak istiyorum ki 
Kötümser duygular beni 
İşgal etmezse.......

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder