12 Kasım 2013 Salı

Beşinci Hikayem


193. Bölüm

Biliyoruz başka dedi Doğa bizden yardım istedi
Dedi Hüzün hanım çünkü bizim vakıf da çalışıyordu
Dedi testlerinin yapılmasına yardım ettik ve o sırada
Gizem'i doğurmaması gerektiğini hamile kalmasının
Kendine değil de çocuğuna daha fazla zararlı
Olduğunu öğrendik ailesinden geçen bir rahatsızlık
Bebeği olursa ölür o kız yani dedi Hüzün hanım
Ama bunu onlarında bilmeye hakkı vardı Ogün beyin
Gizem'in ve en önemlisi de Cesur'un dedi Doğa
Hayır kimseye söylemeyeceksin bunu tedavisi yok
Çünkü dedi Hüzün hanım ve şimdi çık sakın Kader'e
Bir şey söyleme ne olacağını biliyorsun sonunda sen
Kader için her şeyi yapmalısın dedikleri an Doğa
İzin isteyip odadan çıktı hemen Cesur'u aramıştı ve
Tebrik ederim sizi Cesur dedi Doğa ve asıl
Konu ya geldi bir şey sormadan bana Emine hanımı
Verir misin bir şey soracağım anlarsın ya dedi ve sustu
Bekle dedi Cesur da Doğa olanları Emine hanıma
Anlattı lütfen bir şeyler yapın burada bir ailenin durumu
Söz konusu dediği an tamam anladım hemen el
Koyuyorum bu duruma dedi ve kapattı telefonu

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder