22 Kasım 2013 Cuma

Duygular Değişir


Çok iyi olur ki
Senin sevdiğin 
Dostların ortakların 
Buna biraz da olsa 
Sevinir bence 
Mazoşistliğime 
Her an dönerim diye ki 
Her an kahkaha ile olmuyor
Değil mi 
Yaşa sen diyorum 
Bu mudur 
Yapabildiklerin desende
Düşünmedim mi sanıyorsun 
Taktiklerin sayesinde 
Tekniklerim vardı 
Değil mi 
Beş mi altı mı 
Saydın mı 
Dersen evet her an sayıyorum 
Salondaki masanın 
Üzeri onlarla dolu dersem 
Melek dostun çok sevinir 
Evet hiç bu kadar 
Benim sayemde 
Sevinen biri olmamıştı 
Daha önce bütün yazdıklarım 
Günah bana 
Ama bunu bilerek yapıyorum 
Bu sefer isteyerek yapmak 
Ne demek anladım ki 
Zaten sevilmek için arayıp 
Bulmak gerekmez mi ki 
Bende onun için yapıyorum 
Her şeyi neredesin sen dedim 
Onu aradım 
Yıllarca şimdi boşluğa sarıldım 
Sana döndüm hayatım 
Kavga etmeye başladım 
Değil mi dedim 
Keşkelerimi yazdım 
Şimdi deli gibi kendimi arıyorum 
Geceden yaşlarımı istiyorum 
Çölde yağmur arıyorum 
Bir yere bağlandım 
Sana hayatım 
Ama şimdi bu işlediğim 
Bu arada sözlerim 
Bu harfler günah sayılır mı 
Beni istemediğim 
Bu yerde tutan bunlar mı 
Yoksa olabilir mi ki 
Bu ortam için 
Her şey geçerli 
Değil midir 
Sadece seninle olan kavgam 
Değil sorun onun gözleri 
Gözleri mi kapatmasam 
Olmaz mı 
Her zaman 
Beyninin bir köşesinde 
De de tam olsun evet ya 
Benim sebeplerimden biri
Bu galiba durumumda 
Var yani davranışım 
Ona göre oluyor duygularım 
Bir zaman diliminde 
Değişiyor anladım kendimi 
Nefret yerine ne koyacağımı bilsem 
Zaten zaman akıyor kaderim 

Kara İnci 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder