9 Kasım 2013 Cumartesi

Altıncı Hikayem


87. Bölüm

Sırada Kader kahkaha attı yavrularım merhaba
Hey buradayım dedi Kader Gizem senin ne
İşin var benim bilgisayarımda korsan mısın
Kardeşim sen dedi ve sustu aynen Enes dediydi
Bunları yalnız bırakma diye hey merhaba dedi
Yunus bir git arkadaş karımla yalnız kalamayacak
Mıyım ben dedi Cesur Karın değil hem bir kriz
Geçiren bayanların yanında sadece doktorları olur
Benim gibi yakışıklı olursa daha iyi dedi ve
Kahkaha attı hey tamam ikimizde kriz atlattık ama
Sen yakışıklı değilsin bizim gözümüzde bunu
Biliyorsun dedi Gizem sen sus Cesur sende
Dediğim şeyleri yap tamam mı dedi ve anlatmaya
Başladı ben bunu yapamam çok tehlikeli ya zarar
Verirsem dediği an bana bak Cesur kaybolmamı
İstemiyorsan yapacaksın bunu dedi Gizem ve
Hemen dediklerini yaptı Yunusun yaklaşık iki
Saat sonra hem Gizem hemde Cesur bitmişti
Ardından iyiyim bu iyi geldi doktorlar gibi sert
Değilsin bu iyi bir şey teşekkürler sevgilim kocacığım

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder