25 Kasım 2013 Pazartesi

Hayatın Ta Kendisi


209. Bölüm

Attı Kader sen yani Gizem delirmiş neden
Cesur'a sadece hamile olduğunu söyledi ki
Dedi Doğa o sırada Enes girdi bu kız
Programı çalıştırıyor hain bana haber
Vermiyor yürü eve gidiyoruz doğru eve
Sakin ol hayatım deli kız için senden olmak
İstemem doğrusu hem hemen Yunus'u gör
Bence dedi Doğa haklısın hadi gidiyoruz
On beş dakikada hastanede ileride Yunus
Onları gördü hayırdır bay bayan siz neden
Buradasınız öğrendi Yunus evet çocuğumu
Kontrol et bir şey olmuş mu bana oldu
Sinirliyim ama mutluyum seç beğen al
Yapacağım ne diyor bu Doğa dedi Yunus
İkiz olacakmış çocukları da ondan bu
Kadar heyecanlı kimin ne oluyor ya ben
Fransız kaldım geç kalktım ne oldu Gizem
Hamile tamamda onun bu ikizleri oluyor
Ne güzel gel hadi dediği sırada gitti bile
Dedi Doğa hadi dedi ve içeri girdiler ufak
Kasılmalardan başka bir şey olmayacak

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder