22 Kasım 2013 Cuma

Hayatın Ta Kendisi


206. Bölüm

Var demişti ve kapanmıştı kayıt ah lanet
Olsun bebeklerimin doğumlarında eşimin
Yanında olamayacağım dedi Cesur lanet
Olsun ki evlenemeyecek çocuklarımız
Dedi Kader Sevda da evet ya ben şimdi
Teyze mi oluyorum halamı ona karar
Vermeliyiz sen anneanne oluyorsun ben
İse dede dedi ben ise hem teyze hemde
Hala oluyorum dedi Kader Cesur ise
Ben baba oluyorum baba ötesi var mı
Bunun dediğinde neyin ötesi var mı
Siz bana anahtar vermeseydiniz kapıyı
Kırıp girecektim içeri karıma bir şey oldu
Sandım dedi Doğa hayır ben iyiyim ama
Şoktayım neden ne oldu dedi Doğa
Tekrara sararak kocam ne oluyordu ne
Dediği an herkes güldü neyse Gizem yani
Kardeşim hamileymiş dedi hayır bu olamaz
Olmamalı dedi Doğa ve bayıldı Ateş ve
Cesur onu kanepeye taşıdılar Kader anladı

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder