10 Kasım 2013 Pazar

Beşinci Hikayem


189. Bölüm

Yunus dedi Kader Gizem o an bana bak
Cesur kaybolmamı İstemiyorsan yapacaksın
Bunu dedi Gizem ve sende Kader hanım izle
Kötü bir şey yok dedi Yunus sessizce çünkü
O an Cesura bakıyordu Gizem duymamıştı ve
Cesur Hemen dediklerini yaptı Yunusun
Yaklaşık iki Saat sonra hem Gizem hemde Cesur
Bitmişti Ardından iyiyim bu iyi geldi doktorlar gibi
Sert Değilsin bu iyi bir şey teşekkürler sevgilim
Kocacığım dediği an hey kocan olmadı senin o
Dedi Kader evet hem daha beni senden isteyecek
Enişte değil mi dedi Gizem Gizem seni sevmeye
Başladım biliyor musun zor alınır bizden kız Cesur
Dediği an yapılır mı bana bu dedi Cesur Gizem'e
Bakarak ne yapayım ailemiz genişliyor yoksa
Güvenden mi isteyeceksin beni dediği an hayatta
Olmaz dedi iki erkekte hatta üç Yunus da şaşkındı
Çünkü tamam o zaman hallettik işleri iki sene sonra
Görüşürüz dediler birbirlerine ve Kader kapattı
Bilgisayarı daha sonra hayatın hüzün hanımın durumu

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder