13 Kasım 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


194. Bölüm

Doğa da Kader'inin yanına gitmişti Gizemle Cesur
Evleniyor karıcığım Güven bey onlara sürpriz yapmış
Güzel olmuş gel yanıma dedi Kader uyumak istiyorum
Ama sen benimle konuş hani senin bir kuzenin vardı
Efe miydi onu anlat neler yaşadığını anlat korkmuş
Muydu Tarık bey evet hemde nasıl şu an benim onu
Anlamamam için aptal olmam gerek galiba biliyor
Musun Yunus bile Dolunay'ı bizden iyi tanıyordu
Çünkü onunda doktoruydu bizden çok o onu görüyordu
Ufuk bey çok yardım etmiş ona Dolunay öyle demişti
O zamanlar Ufuk bey beni Gizemi tanımıyordu çok
Sevecen biriymiş ama bir tarafı soğukmuş kimsesi yoktu
O zamanda ondan dedi Doğa şimdi ise durum farklı
Bir dakika Ufuk bey biliyor mudur sen şimdi git ne olur
De ki ona senden izinsiz kaçırıyorlar yeğenini de bakalım
O ne yapacak hadi lütfen beni kırma eminim ki Gizem çok
Sevinir dediği an tamam pekala gidiyorum ben dedi ve çıktı
Bir saat sonra kapının önündeydi kapıyı çaldı merhaba
Girebilir dedi Doğa bu saatte geldiğinize göre önemli olmalı
Tamam dedi Ufuk ben Gizem'in ailem dediği çevrenin

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder