10 Kasım 2013 Pazar

Altıncı Hikayem


88. Bölüm

Dediği an hey kocan olmadı senin o ve abartma
Dedi Kader evet hem daha beni senden isteyecek
Enişte değil mi dedi Gizem Gizem seni sevmeye
Başladım biliyor musun zor alınır bizden kız Cesur
Dediği an yapılır mı bana bu dedi Cesur Gizem'e
Bakarak ne yapayım ailemiz genişliyor yoksa
Güvenden mi isteyeceksin beni dediği an hayatta
Olmaz dedi iki erkekte hatta üç Yunus da şaşkındı
Çünkü tamam o zaman hallettik işleri iki sene sonra
Görüşürüz dediler birbirlerine ve Kader kapattı
Bilgisayarı sonunda susadım suyu uzatır mısın ya da
Tazele olmazsa dediği an Cesur kapıyı açtı tam
Çıkarken Ogün bey karşısındaydı hızla kapıyı
Kapattı sizin burada ne işiniz var hayatta izin
Veremem şu an olmaz dedi ve hemşire hanım suyu
Tazeler misiniz dedi ve Ogün beyin konuşmasını
Bekledi kızımın durumu kötüleşti değil mi onun
İçin onu görmeliyim dedi Ogün bey şimdi kontrol
Altına alındı ve iyileşmek için çabalıyor dediğinde
Gizem bağırdı çığlık attı Cesur diye hemen içeri

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder