22 Kasım 2013 Cuma

Kendinle Savaşmak

Sadece yeşil olan bir doğa 
Kurt kuş hepsinden 
Korkuyorum
Aslında bu da bir gerçek 
Durumumdan dolayı 
Davranışlarımda var 
Bu olanları hazırlayan 
Mutlulukla idare ederim 
Ben desem de haklıyım  
Ben üzerimdeki olumsuz 
Noktaları silsen 
Bana dokunmasan 
Belki güzel bir hikayem olur 
Benimde nerede acaba belki 
Bu yüzden yazıyorum 
Düzelmesi için belki 
Şu an düzeliyor kim bilir 
Olur düşüncesi ile kendimi 
Kandırmak için değil mi 
Şakaları anca böyle 
Unutabiliyorum ki
Zaman bana şaka hazırlamakla 
Meşguldü değil mi 
Zaman senin dostun 
Benim düşmanım 
Ama öyle deme dersen ki 
Tamam şu an 
Hiç bir olay yok şakalık 
Demeliyim kendime geçmişi 
Durdur o zaman aklıma 
Gelmesin o olaylar 
Volkan gibi patlamasın 
Eğleniyorum aslında 
Nelerin üzerinden geçmişim 
Dünya dönüyor 
Zaman akıyor 
Ama ben buzlan imişim 
Onun için tekrar bir volkana 
İhtiyacım var gelgitlerim 
Ondandır belki 
Bak her an için seninde
Bildiğin bir volkan gizli 
Desen o zaman bakarım 
Anlarım 
Doğru bir zaman dilimi 
Beni bekliyor 
Beni korumasını istiyorum 
Bu volkandan sende zamanında 
O yağmıştı üzerine diyorsun ki 
Doğru çatpat gibi üzerime gelse 
Ne güzel olur aman sende 
Çok konuştun 
Bir sus diyorsun ki 
Doğru acınacak durumdayım 
Diyebilirim ki 
Bir of çeksem karşı ki dağlar 
Yıkılmaz ki yinede 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder