24 Kasım 2013 Pazar

Hayatın Ta Kendisi


208. Bölüm

Yapacak zaten dedi Kader şu an
Her şeye hazır durumda bebekleri
İçin her şeyi yapacak bir anne o
Dedi Hüzün hanım öyle dedi Kader
O an kapı çaldı kapatıyorum iyiyim
Ben dedi kendine de ama bir görse
İyi olurdu Yunus'u görmesi hemen
Bilgisayara ihtiyacı vardı ama kapıyı
Açmazsa kapı kırılacaktı ama sadece
Kocasına bebeğinin babasına ihtiyacı
Vardı kapıyı açtı kocası karşısındaydı
Neden diyordu gözleri neden biraz
Dışarı çıkabilir miyiz dedi sonrasında
Kader evet karıcığım dedi Doğada ve
Kimsenin sorularına yakalanmadan
Çıktılar dışarı biliyorum kelebek ne
Kadarda sana anlatmak istesem beni
Durdurdular tamam kocacığım anlıyorum
Gizem istememiş ikizleri oluyormuş biri kız
Biri oğlan seç beğen al dedi ve kahkaha

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder