13 Kasım 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


195. Bölüm

İçindeyim dedi ve salona geçti hiç bir şeyden haberiniz yok
Anlaşılan dedi Doğa anlat o zaman evlat dinleyeyim seni
Dedi Ufuk bey bakın Yunus burada Mert beyde tabi ama
Sizin haberiniz yok onlardan öğrenebilirsiniz her şeyi daha
Ayrıntılı ama şunu söyleyeyim Gizem bizim yavrumuz yarın
Evleniyor dedi Doğa ve gitti Ufuk bey Mert'i aradı hemen
Ve hemen eve gelmesini istedi ve yarım saat sonra Mert
Kapıyı çaldı hemen gir içeri bana her şeyi anlat yoksa seni
Tamam hocam sinirlenmeyin yarın bende sizi gelecektim
Zaten dediği an Gizem evlendikten sonra mı dedi Ufuk
Bey ne evleniyor mu başardı mı hayır ama olamaz Tunç
Onu görmemi sağladıktan sonra olmaz dedi Mert ne
Oldu ne gördün bana hemen anlatacaksın olmaz şimdi
Şu an olmaz nikah bittikten sonra yeğeninden öğrenirsin
Tamam mı Ufuk dedi ilk defa Mert tamam o zaman
Hemen gidelim Yunus'un yanına dedi evet bu olur sabah
İlk iş olarak da ilk uçakla yeğeninin yanına gideriz tamam
Mı dediği an yaş farkı saygınlık kalmamıştı ikisinde de ve
Evden çıktılar ve Yunusla konuştular her şeyi öğrendi
Ufuk bunu bana nasıl yapar ben onu tek dayanağım kabul
Ettim bu olamaz dediği an ama o da şaşkın dedi Yunus ve

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder